FANDOM

Księżniczka Star Sparkle (pol.Iskrząca gwiazda) - alikorn (dawniej jednorożec) jedna z głównych postaci. Zna rózne i najdziwniejsze zaklęcia. Urodzona w Hanterlocie, obecnie mieszka w Sunville z małym smokiem o imieniu Pike.

Reprezentuje ona Klejnot Magii.                                                            

Star Sparkle
Hjhjghjg.png
Klejnot Magii
Alikorn.png
Klacz.png
Zajęcia    Nauka

            Księżniczka

Głos       Karcia1232 (pol.)

          Karcia1232 (oryginalny)

              Karcia1232 (orygin.śpiew)

Wygląd  

Wygląd.png

Znaczek

Duża pięcioramienna gwiazda z zaznaczonymi rogami na czarne kółeczka. W środku gwiazdy widać mgiełkę.

Jej zwierzakiem jest gołąb, o imieniu Dove.

Wygląd

Jest to alikorn o granatowej sierści. Ma lekko przekszywoną grzywke, o kolorze różowym z fioletowym i granatowym pasemkiem. Jej znaczek to gwiazda, której rogi są zaznaczone, a w środku widnieje małe mignięcie.

Umiejętności

Magia

Star Sparkle posiada niezwykle imponujące zdolności magiczne, na których uczenie się poświęca każdą wolną chwilę. Królowa Cystyna już tysiące razy mówiła jak to jest ona uzdolniona. Zna ona wiele zaklęć, ale ciągle poznaje nowe. Kolor jej aury jest fioletowy.

Organizacja

Umiejętności organizacyjane Star są imponujące, jest ona dobrze zorganizowana. Gdy dzieje się coś ważnego Star ogłasza to wszystkim. Pomimo to Star ma problemy ze znalezieniem książek, nawet jak by były one poukładane alfabetycznie.

Historia

Znaczek

Jest to tajemnicza historia o której nikt nie wie,                                     nawet jej rodzina nie wie jak to się stało.

Rodzina

(jest to narazie nie dostępne)

Ciekawostki

  • Boi się myszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki